12581
Book
In basket
Marketing / Klemens P. Białecki. - Warszawa : Infor, 1998. - 253 strony : wykresy ; 24 cm.
Książka ta w sposób jasny i prosty omawia podstawowe zagadnienia dotyczące powiązania przedsiębiorstwa z rynkiem. Układ pracy opary jest na głównych składników marketingu, a więc produkcie, cenie, dystybucji, promocji marketingowej, Zawarto w niej także treści dotyczące czynników z zakresu otoczenia przedsiębiorstwa, mające istotny wpływ na jego działalność marketingową Jeden z rozdziałów został poswięcony badaniom marketingowym, gdyż każda decyzja odnosząca się do poszczególnych składników marketingu i ich wzajemnych związków powinna być oparta na pełnym rozeznaniu warunków i możliwości działania.W sposób maksymalnie skondensowany zostało również przedstawione w pracy miejsce w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 (2 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again