12349
Book
In basket
Zmiany w polskiej gospodarce, stały postęp wiedzy z dziedziny marketingu oraz rosnące potrzeby w zakresie kształcenia skłoniły Autorów - pracowników Szkoły Głównej Handlowej - do opracowania trzeciego, rozszerzonego i udoskonalonego wydania książki "Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy". Jest to nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontaktów międzynarodowych, a także ścisłych związków Autorów z wieloma firmami. W nowej wersji podręcznika zostały zachowane te rozwiązania metodyczne, które potwierdziły swoją wartość w dotychczasowych doświadczeniach dydaktycznych. "Marketing" został opracowany tak, aby zaspokajał potrzeby dydaktyczne wszystkich typów uczelni w zakresie kształcenia studentów na kierunkach ekonomia i zarządzanie w ramach studiów dziennych, zaocznych i podyplomowych. Książka powinna także zainteresować praktyków gospodarczych, a zwłaszcza osoby kierujące przedsiębiorstwami.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again